Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Love AIK-aren - 19 maj 2009 18:06

Jag kom hem och jag skulle ha fotbollsträning men dörren var låst och jag kom inte in.Då hoppade jag lite stuttsmatta och då kom mamma då undrade hon om jag skulle gå på fotbollen men då hadde jag redan varigt hemma i 45 minuter och jag kanske hade blivigt 30 minuter försenad om jag skulle gå så jag sa att jag inte ville.Och min syrra går på simmskola och då blev jag tvingad att gå med.Men min syrra har varigt där 2 gånger innan och vägrat att gå samma sak var det idag (löjligt).MIn brorsa hade picknick och då ville min syrra åka dit och då behövde jag följa med.Jag träffade några kompisar där och det fanns fotbollsmål så vi spelade lite.Vi körde match jag mot 2 andra jag vann med 10 - 8.

/Love AIK-aren

Av Love AIK-aren - 19 maj 2009 06:51

Igår var jag på AIK - DIF det var kul.Ibörjan av matchen hände det inte så mycket men sen i 8:de minuten trodde Tabben Toray att Óbolo skulle göra ett inlägg men han sköt istället med höger dojjan rakt inn i krysset Tabben Toray stod helt felplasserad.Sen ägde AIK första halvlek och fick på ett kanonskott av jag vet inte vem men Tabben Toray gjorde en jätte räddning.Det stod 0 - 1 i paus.I pausen gick vi och köpte cocacola.Mina kompisar var ju Bugårdare så vi sjöng sånger om AIK och DIF.Andra halvlek kom DIF inn i matchen men det var inte bra att missa sina chanser.Ja AIK höll ju det hela vägen och får viktiga poäng men DIF går det bara dåligt för.Vi kom hemm väldigt sent igår 23:30.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det finaste killnamnet av de här?
 Jack
 Simon
 Axel
 Emil
 Charlie
 Alex
 Jacob
 Leo
 Max
 Carl
 Adam
 Ivar
 Zack
 Leon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards